Saturday, 6 July 2013

Dia Nyawaku




MOHD ANIRUL NIZAM

Sayang ? Awak orang yang istimewa sayang :) Awak taklukkan hati yanaa . Awak buad yanaa jadii percaya awak yangg terakhir . Awak ingatkan janji" kitaa . Awak ingat ta macam mana kita kenal ? First kita jumpa ? Tarikh kapel ? Dan kenangan indah kita ? INGAT TAK SAYANG ? Jujur yanaa cumaa sayangkan AWAK SEORANG ? Yanaa penaa cakapkan . Semua nihh yanaa anggap serius . Yanaa cuma ada yayul . Yanaa tak ada orang yangg bolee lap air mata yanaa masa yanaa sedih selain yayul . Yanaa kehilangan ramai orangg yangg yanaa sayangg . Dan sekarang ? YANAA TAK NAK HILANG " MUTIARA HATII YANAA " . Yanaa sayang yayul sorangg . Yayul cakap je sayang apa yangg yayul ta sukaa . Semua yanaa sanggup buadd demii yayul :( Yanaa merayu sangad . Tolong maafkan yanaa . Jangan sekse yanaa dengan semua nihh . Yanaa tak sanggop . Walaupunn yayul da TINGGALKAN yanaa nd kita da TAK ADE PAPE lagii . Hatii yanaa cuma untuk yayul . Yanaa sedar semua nihh silap yanaa .Tapi kenapa tak ada kata maaf untuk yanaa ? . Sebenarnya yanaa ada satu perkarayangg nak bagiitahu yayul tapii takpe laa . Yanaa lebih relaa simpan semuanya . Tak nak yayul sedih . Sayang ? DEMI ALLAH . Yanaa tak pernah serius macam nihh dengan orangg lain . Sayang ? Yanaa setia selama kita kenal . Yanaa tak pernaa CURANGG :( Kalau yayul ta percaya ada orangg yangg lebih tahuu . YANG MAHA ADIL DAN YANG MAHA MENGETAHUI ! Yayul ? Yayul nak tahuu takk yanaa nak sangad buadd sesuatu yangg bermakne untuk kitaa . So nanti bilaa yanaa da takde yayul takkan lupa yanaa . Syang yanaa kat yayul dalam sangad sampai yanaa sanggup merayuu n menangis sepanjang masaa . 15 tahun yanaa menderita dengan keadaan family . Dan sekarang ? Orang yangg yanaa ggap nyawa yanaa ponn pergi tinggalkan yanaa . Mungkin nihh memang dah tertulis . Nihh jalan hidup yanaa . Setiap manusia tak pernah larii daripada kesalahan . Tapii kalau lah kesalahan yanaa nihh betull" berat dihatii yayull ? HUKUM YANAA . Bagitahuu yanaa ape yangg patut yanaa buad selagii yanaa sempat untuk tebus kesalahan yanaa . Tolong k . Yanaa memang baru jea kenal yayul . Tapi yanaa da banyak kalii kapel . Yanaa tahuu manea yangg ikhlas dalam hubungan dan mana yangg mainn" . Yanaa tahuu hatii yayul . Yanaa tahu yayul sayangkan yanaa . Tapii kalau hatii yayul da cakap n berii kputasan nihh . Insha-Allah yanaa akan terima walaupunn berat ! Setiap hubungan pasti ada airmata . Yayunk ? Ingat pesann yanaa . Jagea dirii tuhh . Tanak dy sakit . Tak sanggup tengok dy sakit . JANGAN PERNAH LUPA SEMUA KENANGAN KITAA ! Sayangg ? Nantii kalau da jumpa beganti yanaa . Jangan lupaa tunjuk nan bagitahu yanaa yangg yayul da bahagia ! Walaupun bukan dengan yanaa ! Iloveyouumore darlingg :*

No comments:

Post a Comment

~eRm,,cYuNk kOwG,,
~xm0 mAlu2 cYuNk kAl0 nK K0MeN,,
~k0mEn lArr,,

~cYuNk k0wG~